Каховська Олена професор ВолодимирівнаЛуценко Анастасії рівня Валеріївни2025-01-062025-01-062024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2510ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААнотація кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Розробка та реалізація тренінгових програми для працівників підприємства» (за матеріалами ТОВ «ДЕЛЬТА ТЕКС») Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів впровадження тренінгів для покращення соціальнопсихологічного клімату в колективі. У роботі розглянуто тренінг як ефективний метод розвитку соціальнопсихологічних компетенцій працівників, підвищення їхньої емоційної стійкості та покращення взаєморозуміння в колективі. На прикладі ТОВ «Дельта Текс» проаналізовано вплив тренінгів на якість обслуговування клієнтів та результати діяльності компанії. Виявлено проблеми в соціально-психологічному кліматі колективу, що впливають на рівень сервісу. Запропоновано заходи для покращення, зокрема впровадження тренінгу, спрямованого на зниження стресу, розвиток командної взаємодії та зменшення ризику емоційного вигорання. Очікується зменшення частки незадоволених клієнтів, зростання обсягів продаж на 3%, збільшення чистого прибутку на 9,7% і підвищення продуктивності праці на 3%. Ключові слова: тренінг, соціально-психологічний клімат, персонал, адаптація працівників, ефективність управління, продуктивність праці. Annotation final qualifying paper performed on the theme: «Development and implementation of training program for company employees» (based on materials from DELTA TEX LLC) Final qualifying paper is devoted to the study of theoretical and practical aspects of implementing training to improve the socio-psychological climate in the team. The work considers training as an effective method of developing the sociopsychological competencies of employees, increasing their emotional stability and improving mutual understanding in the team. Using the example of Delta Tex LLC, the impact of training on the quality of customer service and the company's performance is analyzed.Problems in the socio-psychological climate of the team that affect the level of service are identified. Measures for improvement are proposed, in particular, the implementation of training aimed at reducing stress, developing team interaction and reducing the risk of emotional burnout. It is expected to reduce the share of dissatisfied customers, increase sales by 3%, increase net profit by 9.7% and increase labor productivity by 3%. Keywords: training, socio-psychological climate, personnel, employee adaptation, management efficiency, labor productivityuk«Розробка та реалізація тренінгових програм для працівників підприємства»Book