Кулик Марія ВолодимирівнаКозак Ірини Миколаївни2025-01-182025-01-182024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4318ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКозак І.М. «Revenue менеджмент суб’єкта сфери гостинності (на прикладі Fairmont Grand Hotel Kyiv)» Випускна кваліфікаційна робота присвячена аналізу та вдосконаленню системи revenue менеджменту суб’єкта гостинності. У роботі представлено результати аналізу діяльності Fairmont Grand Hotel Kyiv та розроблено рекомендації для підвищення ефективності управління доходами. Ключові слова: revenue менеджмент, суб’єкт гостинності, доходи, якість обслуговування. Kozak I.M. "Revenue management of a hospitality entity (based on Fairmont Grand Hotel Kyiv)" The graduation thesis is devoted to the analysis and improvement of the revenue management system of a hospitality entity. The study presents the results of the analysis of Fairmont Grand Hotel Kyiv's activities and provides recommendations for enhancing income management efficiency. Keywords: revenue management, hospitality entity, income, service quality.ukРЕВЕНЬЮ МЕНЕДЖМЕНТ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІBook