Грищенко, Є.2025-02-282025-02-282024Грищенко, Є. (2024). Ключові засади організації логістичного обслуговування споживачів підприємством оптової торгівлі. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Логістика та управління ланцюгами постачання: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 115–123). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6802Стаття зосереджена на досліджені ключових засад організації логістичного обслуговування споживачів підприємством оптової торгівлі. В статті відображено основні аспекти планування логістичного обслуговування, наведений процес обслуговування споживачів підприємства, також відображено принципи обслуговування споживачів в логістиці. Наостанок було висвітлено види логістичного обслуговування споживачів оптової торгівлі на прикладі підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalоптова торгівлялогістикапідприємствоКлючові засади організації логістичного обслуговування споживачів підприємством оптової торгівліMaster Thesis