Хміль, М.2025-03-122025-03-122024Хміль, М. (2024). Стратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.185–193). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7529У статті досліджено стратегії, які міжнародні стартапи використовують для досягнення успіху в глобальному ринковому середовищі. Ідентифіковано ключові фактори успіху для міжнародних стартапів, такі як вдале стратегічне планування, гнучкість у реагуванні на зміни, здатність до інновацій та ефективний маркетинговий підхід. Розглянуто виклики, з якими стикаються міжнародні стартапи, включаючи конкуренцію на глобальному ринку, недоліки у кадровому забезпеченні та складність впровадження міжнародних стратегій. Надано рекомендації щодо того, як міжнародні стартапи можуть оптимізувати свої стратегії задля максимізації успіху на глобальному ринкуukAttribution 4.0 Internationalміжнародні стартапистратегіяглобальний ринокфактори успіхуресурси international startupsstrategyglobal marketsuccess factorsresourcesСтратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринкуArticle185–193