Коломієць, А.2025-03-182025-03-182024Коломієць, А. (2024). Особливості сегментації споживачів лакшері-послуг. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.23–29). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7723У статті досліджено специфіку сегментації споживачів лакшері послуг на готельному ринку України, акцентуючи увагу на важливості врахування географічних, демографічних, соціально-економічних, психографічних та поведінкових факторів. Окремо розглянуто роль цифрових технологій та соціальних мереж як інноваційних інструментів сегментації споживачів, які безпосередньо здатні впливати на формування споживчих вподобань і зростання рівня лояльності. На основі аналізу запропоновано рекомендації щодо ефективної сегментації, що включають багатофакторний підхід, персоналізацію, активне використання цифрових платформ для підвищення задоволеності клієнтів, збільшення прибутковості готелів та зміцнення позицій на ринку.ukAttribution 4.0 InternationalСегментація споживачівлакшері послугиготельний ринокповедінка споживачівмаркетингмаркетингова стратегіяconsumer segmentationluxury serviceshotel marketconsumer behaviormarketingmarketing strategy.Особливості сегментації споживачів лакшері-послугArticle