Шевчук, В.2025-04-222025-04-222023Шевчук, В. (2023). Маркетингове управління ціновою політикою в умовах глобалізації . У Г. В. Дугінець (Ред.), Сучасні відносини у світовій економіці: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 90–94). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9112В статті розкрито маркетингове управління ціновою політикою торговельних мереж на зовнішні ринки. Зазначено, що в умовах глобалізації підвищується рівень конкуренції між операторами ринку, зокрема і у сфері торгівлі. Одним із інструментів для досягнення переваг щодо конкурентів є ефективне маркетингове управління ціновою політикою. Окреслено основні етапи розробки та розвитку управління ціновою політикою, визначено ключові завдання маркетологів в процесі вирішення завдань в умовах глобалізації.ukAttribution 4.0 InternationalМаркетингове управління ціновою політикою в умовах глобалізаціїArticle