Озерян, Є.2025-02-262025-02-262024Озерян, Є. (2024). Досвід формування продуктового портфеля на міжнародному ринку івентивного туризму. У Т.І. Ткаченко (Ред.), Туристичний бізнес: міжнародний фокус та національні інтереси: Збірник наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр» (с.81–89). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6603У статті уточнено зміст поняття «івентивний туризм». Охарактеризовано особливості класифікації івентивного туризму в сучасних умовах. Наведено уточнення сутнісних ознак івентивного туризму та специфіки формування його туристичного продукту.ukAttribution 4.0 Internationalтуризмівентивний туризмподіятуристичний продуктtourismeventevent tourismtourism productДосвід формування продуктового портфеля на міжнародному ринку івентивного туризмуArticle