Бєлогородська Дар'я2024-10-242024-10-242020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/876ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАПоява нових засобів комунікації, підвищення якості та асортименту пропонованих рекламних послуг, зростаючі вимоги споживачів до якості продукції, з постійними змінами кон’юнктури й місткості ринку, а також прояви падемії вимагають нових підходів до планування ефективних рекламних кампаній. У роботі розглянуто теоретичні аспекти панування рекламних кампаній підприємства. Проаналізовано маркетингове середовище та систему планування рекламних кампаній торговельної мережі. Обгрунтовано напрями вдосконалення планування рекламної кампанії ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД». Запропоновано план просування в Інтернеті. Ключові слова: рекламна кампанія, рекламні комунікації, реклама, торговельна мережа, інтернет-комунікацій, рекламне агентство, блогПланування рекламної кампанії на ринку електротехнічних товарів (за матеріалами ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД», м. Дніпроретровськ)Other