Підопригора, І.2025-03-182025-03-182024Підопригора, І. (2024). Продуктові, сервісні та організаційні інновації у міжнародних готельних і ресторанних мережах. У Т.М. Сидоренко (Ред.), Готельний і ресторанний девелопмент в умовах відновлення: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.(с. 38–44). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7716У статті досліджено тему впровадження інновацій та розвитку технологій в сфері готельних і ресторанних мереж. Дані нововведення стають важливим інструментом підвищення конкурентоспроможності, поліпшення сервісу і якості продуктів, а також оптимізації управлінських процесів. Основні типи інновацій у цій галузі – продуктові, сервісні та організаційні – дозволяють компаніям не лише підвищити ефективність, але й адаптуватися до змінних вимог ринкуukAttribution 4.0 Internationalтехнологічні інноваціїінноваційні процесиефективністьрозвиток сервісупрогрес у сфері послуг technological innovationsinnovation processesefficiencyservice developmentprogress in the service industryПродуктові, сервісні та організаційні інновації у міжнародних готельних і ресторанних мережахArticle38–44