Гнатюк, К.2025-01-222025-01-222024Гнатюк, К. (2024). Сучасні виклики бренд-менеджменту. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 118–123). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4943The article is devoted to the analysis of current issues of brand management, namely: the impact of digitalization on brand management, challenges and tasks of brand management, the process of making a purchase decision, the process of forming consumer loyalty, as well as the development of digital marketing and its impact on brand management.Стаття присвячена аналізу актуальних питань бренд-менеджменту, а саме: вплив цифровізації на бренд-менеджмент, виклики, етапи та завдання бренд-менеджменту, процес прийняття рішення про купівлю, процес формування лояльності споживача, а також розвиток цифрового маркетингу та його вплив на бренд-менеджмент.ukбренд-менеджментцифрова епохалояльністьцифровий маркетингbrand managementdigital ageloyaltydigital marketingСучасні виклики бренд-менеджментуArticle