Гончаренко Поліна2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/996ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми дослідження обумовлена тим, що попри велику значимість, яку набуває бренд в діяльності підприємства, ще не всі підприємства вміють повною мірою використовувати потенціал формування та розвитку бренду. Навіть великі та давно функціонуючі підприємства не завжди досконало використовують маркетинговий інструментарій при просуванні своїх брендів, а отже тема гармонійного формування, а особливо та розвитку вже існуючого бренда є недостатньо розглянутою. Дослідженнями поняття бренд, а також особливостями застосування маркетингового інструментарію при роботі з ним займалися такі видатні вчені як Ф. Котлер, Л. Чернатоні, Ж. Капферер, Д. Аакер, Т. Амблер, П. Темпорал, Г. Чамерсон, Л. Балабанова, С. Гаркавенко, Д. Джобер, Дж. Еванс, В. Кардаш, Ф. Котлер, Ж. Ламбен, С. Скибінський, О. Сологуб, Є. Ромат та ін. Метою роботи є означити теоретичні засади маркетингового інструментарію формування та розвитку бренда та надати рекомендації щодо поліпшення використання маркетингового інструментарію для розвитку вже сформованого бренду. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішувалися наступні завдання: визначення теоретичних аспектів формування бренду; діагностика маркетингового інструментарію формування та розвитку бренду на прикладі підприємства ТОВ «УАПРОМ», а саме аналіз маркетингового середовища ТОВ «УАПРОМ» та вивчення маркетингового інструментарію формування та розвитку бренда Prom.ua підприємством ТОВ «УАПРОМ» та розробка рекомендацій щодо використання маркетингового інструментарію розвитку бренду Prom.ua на підприємстві ТОВ «УАПРОМ».Маркетинговий інструментарій формування та розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ» м. Київ)Other