Бойко, Т.2025-01-212025-01-212024Бойко, Т. (2024). Стратегічне позиціонування брендів підприємств торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 112–117). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4759The article examines the content of strategic positioning of brands of trade enterprises, defines its main components, process and examples. It discusses how strategic positioning interacts with the brand, helping to create a unique image of the product in the minds of consumers. Features of managing the process of strategic positioning of trade enterprises are summarized.У статті розглянуто зміст стратегічного позиціонування брендів підприємств торгівлі, визначено його основні компоненти, процес та приклади. Обговорюється, як стратегічне позиціонування взаємодіє з брендом, допомагаючи створити унікальний образ продукту у свідомості споживачів. Узагальнено особливості управлінням процесом стратегічного позиціонування підприємств торгівлі.ukстратегічне позиціонуваннябрендпідприємства торгівліконкурентні перевагимаркетингова стратегіяstrategic positioningbrandtrade enterprisescompetitive advantagesmarketing strategy.Стратегічне позиціонування брендів підприємств торгівліArticle