Гуменна, В.2025-02-262025-02-262024Гуменна, В. (2024). Цінові стратегії підприємства ТОВ «РУШ». У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Економіка та безпека бізнесу в умовах нестабільності та цифровізації: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.100–106). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6528У статті розглянуто сутність цінової стратегії підприємства ТОВ «Руш» Україна. Визначено мету та завдання розробки цінової стратегії підприємства. Досліджено етапи формування цінової стратегії підприємстваukAttribution 4.0 Internationalцінацінова стратегіястратегія pricepricing strategystrategyЦінові стратегії підприємства ТОВ «РУШ»Article