Чітінашвілі, К.2025-03-182025-03-182024Чітінашвілі, К. (2024). Система управління продажами міжнародної мережі. У Т.М. Сидоренко (Ред.), Готельний і ресторанний девелопмент в умовах відновлення: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.(с. 75–79). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7737У статті розглянуто основні принципи та особливості системи управління продажами в міжнародних готельних та ресторанних мережах. Обговорюються сучасні методи оптимізації процесів продажу, включаючи застосування цифрових технологій, CRM-систем і аналізу даних для підвищення ефективності роботи з клієнтами. Особливу увагу приділено стратегіям залучення нових клієнтів, утриманню існуючих та управлінню відносинами з постачальниками. Також аналізується вплив глобалізації на розвиток продажів у готельно-ресторанному бізнесі та адаптація під різні ринки. У висновках представлені рекомендації щодо вдосконалення систем управління продажами для підви¬щення конкурентоспроможності та зростання прибутковості міжнародних мережukAttribution 4.0 Internationalсистема управління продажамиміжнародна готельна мережаміжнародна ресторанна мережаCRM-системаоптимізація продажівцифрові технологіїглобалізаціязалучення клієнтівутримання клієнтівконкурентоспроможність sales management systeminternational hotel chaininternational restaurant chainCRM systemsales optimizationdigital technologiesglobalizationcustomer acquisitioncustomer retentioncompetitivenessСистема управління продажами міжнародної мережіArticle75–79