Крупко, О.2025-04-032025-04-032023Крупко, О. (2023). Аналіз системи інтернет-комунікацій підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 315–320). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8481У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування та вдоско¬налення інтернет-комунікацій, аналізуються явища, згідно з якими у період недостатнього розвитку та зацікавлення аудиторії занепадає, тому перед підприємством постає низка суттєвих проблем, основними з яких є проблема виживання та розвитку. Адже вибір необхідних та ефективних стратегій для розвитку інтернет-комунікацій відіграє важливу роль у подальшому розвитку підприємства та зростанні прибуткуukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова стратегіяаналізмаркетингінтернет- комунікаційні рішеннямультиплікативний ефект marketing strategyanalysismarketinginternet communication solutionsmultiplicative effectАналіз системи інтернет-комунікацій підприємстваArticle315–320