Бухонська Ольга Костянтинівна2025-12-152025-12-152025Бухонська О. К. (2025) Онлайн-бронювання послуг суб’єкта готельного бізнесу. 241 «Готельно-ресторанна справа» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/13049ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАБухонська О. К. «Онлайн-бронювання послуг суб’єкта готельного бізнесу» – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторання справа», освітня програма «Готельно-ресторанна справа» – Факультет технологій та бізнесу, Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2025. У дослідженні аналізу процесу онлайн-бронювання в готелі «Україна» обґрунтовано, що якість та ненав’язливість цього процесу є критично важливими для вибору потенційних гостей. Виявлено, що пік бронювання спостерігається у вихідні дні, а також визначено основні канали бронювання: телефон, факс, електронна пошта та Інтернет. Аналіз показав, що готель має конкурентні переваги в ціновій політиці, але потребує покращення в обслуговуванні та технологіях. Для удосконалення технологій онлайнбронювання готелю «Україна» було запропоновано проведення робіт з оптимізації роботи веб-сайту готелю, створення мобільної додатки готелю з функцією онлайн-ключів та для інформування гостей про режим роботи, умови бронювання, перелік послуг тощо, а також запровадження технологій Mobile Key та розвиток комунікацій з цільовою аудиторією через соціальні мережі. Ключові слова: онлайн-бронювання, готель, система бронювання, соціальні мережі, сервіс.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalОнлайн-бронювання послуг суб’єкта готельного бізнесуBachelor Thesis