Хабєєв, Р.2025-04-022025-04-022023Хабєєв, Р. (2023). Розробка маркетингової стратегії торговельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 214–219). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8436Стаття присвячена розгляду розробки маркетингової стратегії для торговельного підприємства. У статті розглядаються актуальність маркетингового менеджменту в управлінні торговельним підприємством, проводиться огляд наукових джерел та визна-чаються провідні науковці, що займаються дослідженнями в галузі маркетингового управління. Крім того, розглядаються сутність маркетингової стратегії підприємства, типи маркетингових стратегій розвитку, етапи планування маркетингової стратегії та особливості маркетингу торговельних підприємств. У висновках статті наводяться актуальні стратегії маркетингу для торговельних підприємств та визначаються необхідні маркетингові інструментиukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова стратегіяторговельне підприємствомаркетинговий менеджменттипи стратегійпланування стратегії marketing strategytrade enterprisemarketing managementtypes of strategiesplanning strategiesРозробка маркетингової стратегії торговельного підприємстваArticle214–219