Посторонко, І.2025-04-032025-04-032023Посторонко, І. (2023). Рекламна кампанія підприємства з виготовлення металоконструкцій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 368–375). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8501Стаття присвячена розгляду процесу розробки ефективної рекламної кампанії для ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ», підприємства з виготовлення металоконструкцій. У статті обґрунтовано необхідність проведення рекламної кампанії та висвітлено основні етапи її розробки: аналіз аудиторії, визначення мети та завдань кампанії, вибір каналів реклами, розробка та реалізація творчої концепції. Детально розглянуто кожен з етапів розробки рекламної кампанії та надано рекомендації щодо їх виконання. Окрема увага приділена вибору ефективних каналів реклами та використанню інтернет-маркетингуukAttribution 4.0 Internationalстратегіяціліцільова аудиторіяконкурентне середовищеінстру¬менти рекламиканалибюджетметалоконструкціїТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» strategygoalstarget audiencecompetitive environmentadvertising toolschannelsbudgetmetal structuresLLC «FM KHLADOPROM»Рекламна кампанія підприємства з виготовлення металоконструкційArticle368–375