Ярхо, О.2025-10-162025-10-162023Ярхо, О. (2023). Психологічні особливості формування іміджу телерадіокомпанії. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 89–93). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11793У статті розглянуто психологічні аспекти формування іміджу телерадіокомпанії в умовах воєнного стану, принципові зміни логіки споживання контенту українським теле-глядачем та радіослухачем, а також актуальні задачі для власників медіа та журналістів, які допоможуть зберегти довіру до конкретного медіа.ukAttribution 4.0 InternationalПсихологічні особливості формування іміджу телерадіокомпаніїArticle