Новицький, Е.2025-03-172025-03-172024Новицький, Е. (2024). Наукові основи дослідження конкурентоспроможності суб’єктів готельного бізнесу. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.47–54). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7618У статті зазначено підходи вітчизняних науковців до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства». Також у дослідженні було відображено складові механізму конкурентоспроможності та рівні управління, описано низку методів конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуukAttribution 4.0 Internationalконкурентоспроможністьготельний бізнесуправління конкуренто¬спроможністюрівні управлінняоцінка конкурентоспроможності competitivenesshotel businessmanagement of competitivenesslevels of managementevaluation of competitivenessНаукові основи дослідження конкурентоспроможності суб’єктів готельного бізнесуArticle47–54