Величко, О.2025-04-022025-04-022023Величко, О. (2023). Комунікаційна стратегія маркетингової агенції на зовнішньому ринку. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 26–33). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8360У статті досліджена сутність різних елементів системи комунікацій та потенційно інтегруючої ролі маркетингових комунікацій, підходів до їх управління. Узагальнені види та елементи комунікаційних стратегій та сформульовані особливості етапів формування ефективної комунікаційної стратегії та яку роль вона відіграє у розвитку маркетингової агенції на зовнішньому ринку.ukAttribution 4.0 Internationalінтегровані маркетингові комунікації (ІМК)брендингКанадамаркетингова агенціякомунікаційна стратегіяB2B сегментсоціальні мережіаналітикашлях клієнтаівент-маркетингВелика Ідея брендуintegrated marketing communications (IMC)brandingCanadamarketing agencycommunication strategyB2B segmentsocial mediaanalyticscustomer journeyBig Brand Idea.Комунікаційна стратегія маркетингової агенції на зовнішньому ринкуArticle