Aврaмчук, A.2025-10-012025-10-012025Aврaмчук, A. (2025). Формувaння брeнд-стрaтeгiї в умовaх глобaлiзaцiї: тeорeтико-мeтодологiчнi зaсaди. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (c. 8–13). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11368У статті було проаналізовано особливості формування брендової стратегії в умовах глобалізації. Розглянуто важливість балансу між глобальним позиціонуванням бренду та його локальною адаптацією. Наведено приклади успішних компаній, які ефективно реалізують брендові стратегії на світовому ринку.ukAttribution 4.0 InternationalФормувaння брeнд-стрaтeгiї в умовaх глобaлiзaцiї: тeорeтико-мeтодологiчнi зaсaдиArticle8-13