Онацька Марина2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/510ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ сучасному світі суспільство споживання безперервно диктує нові умови для підприємницької діяльності. У свою чергу, керівники компаній, і їх помічники намагаються знаходити дієві шляхи з'ясування потреб цього суспільства з метою максимального їх задоволення. Просування через соціальні мережі є одним з таких шляхів. Він складається з комплексу спеціальних заходів, спрямованих на використання певних соціальних мереж в якості платформ для просування тих чи інших товарів і послуг. Даний вид просування перетворився на потужний інструмент при роботі з іміджем компанії і збільшенням лояльності серед цільової аудиторії. Просування бізнесу за допомогою соціальних мереж проводиться переважно двома напрямками – через офіційні профілі компанії і таргетовану рекламу. Відповідно, потрібно докладний розгляд даних напрямків, оскільки це важливо з точки зору розвитку репутації організації. Актуальність теми обумовлюється тим, що люди набагато легше діляться інформацією про себе і свої особисті інтереси в соціальних мережах, ніж на інших майданчиках, в свою чергу, дана ситуація відкриває додаткові можливості для PR-менеджерів і маркетологів індивідуалізувати і сегментувати рекламні послання. Метою даної роботи є дослідження рекламної діяльності підприємства в соціальних мережах. З урахуванням визначеної мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:  навести організаційно-економічну характеристику ТОВ «ПРО АССІСТАНС»;  проаналізувати особливості використання соціальних мереж у популяризації ТОВ «ПРО АССІСТАНС»;  розробити проєкт технології просування ТОВ «ПРО АССІСТАНС» на платформах Instagram та Facebook. Об'єктом дослідження є процес комунікаційного просування ТОВ «ПРО АССІСТАНС». Предметом дослідження теоретико-методичні аспекти рекламної діяльності рекламного агентства в соціальних мережах. Методологічною і теоретичною базою роботи послужили положення вітчизняних і зарубіжних фахівців у сфері зв'язків з громадськістю, маркетингу, психології споживчої поведінки, медіакомунікацій, а також сучасних інформаційних технологій таких як: Папирян Г. А, Марвін Б., Бородіна В. В., Назаров О. В., Сищикова А., Єфімов Е. Г., Ших К., Егертон-Томас К., Палли М., Карпов В. В., Солдатенков Д. В., Чумиков А. Н., Синицина Про . Н., Азарова Л. В., Шишкін Д. П., Успенський І. В., Котлер Ф., Первушина Е. А. і ін. Емпірична база дослідження заснована на даних, які були отримані в результаті застосування методів збору і аналізу інформації.РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «ПРО АССІСТАНС», м. Київ)Other