Лавриненко Марія2024-11-062024-11-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1048ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААНОТАЦІЯ Лавриненко М.С. «Бренд-комунікації підприємства на ринку молочної продукції» (за матеріалами ТОВ «Приват-Тім», м. Черкаси) . – КНТЕУ. – 2020. – 64 с. У роботі визначено місце та роль бренд-комунікацій у загальній стратегії ефективної діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «Приват-Тім», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу системи бренд-комунікацій підприємства було розроблено оновлену бренд-комунікаційну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: бренд, бренд-комунікації, реклама у місцях продажу, сувенірна продукція, e-mail розсилка. ANOTATION In the work the place and role of brand communications in the general strategy of effective activity of the enterprise are defined. The marketing environment of Privat -Team LLC has been studied, the strengths and weaknesses of the enterprise have been identified. As a result of the analysis of the brand communication system of the enterprise, an updated brand communication campaign was developed, goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed and layouts of advertising messages were developed. Keywords: brand, brand communications, advertising at points of sale, souvenirs, e-mail. .БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (за матеріалами ТОВ «Приват Тім», м. Черкаси)Other