Олешко, О.2025-01-212025-01-212024Олешко, О. (2024). Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 268–273). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4825The article highlights the main principles and strategies of advertising campaign management in the context of marketing communications, focusing on the integration of various communication tools, optimization of resources and analysis of results.Стаття висвітлює основні принципи та стратегії управління рекламною кампанією в контексті маркетингових комунікацій, зосереджуючи увагу на інтеграції різних інструментів комунікації, оптимізації ресурсів та аналізі результатів.ukрекламна компаніямаркетингові комунікаціїцільова аудиторіяефективність рекламних засобівadvertising companymarketing communicationstarget audienceeffectiveness of advertising meansУправління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікаційArticle