Голуб, К.2025-03-272025-03-272023Голуб, К. (2023). Соціальні мережі як інструмент залучення аудиторії у маркетинговій стратегії підприємства у секторі B2B. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 37–42). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8234У статті проаналізовано існуючі методи використання соціальних мереж у маркетинговій стратегії компаній у B2B сегменті. Розроблено перелік рекомендацій, для ефективного використання соціальних мереж у маркетинговій стратегії підприємства B2B сегменту.ukAttribution 4.0 InternationalСоціальні мережі як інструмент залучення аудиторії у маркетинговій стратегії підприємства у секторі B2BArticle