Кишлярук Юлія Ігорівна2025-12-012025-12-012025Кишлярук Ю. І. ФОРМУВАННЯ МЕДІАІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ “ТЕНТЕНС ТЕК”). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12772ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСучасний світ характеризується швидким розвитком інформаційних технологій і комунікаційних платформ, що створює нові можливості для взаємодії бізнесу з аудиторією. Одним із ключових інструментів побудови довіри, залучення клієнтів та формування репутації компаній стали соціальні мережі. Завдяки своїй інтерактивності, багатофункціональності та охопленню значної частини населення світу, вони відіграють важливу роль у формуванні медіаіміджу компаній, що безпосередньо впливає на їхній успіх. Компанія «ТЕНТЕНС ТЕК», яка активно розвиває свої позиції на ринку, демонструє унікальний підхід до побудови свого медіаіміджу. Її присутність у соціальних мережах заслуговує особливої уваги, адже саме ці платформи стають основним джерелом інформації для багатьох споживачів. Аналіз медіаіміджу компанії «ТЕНТЕНС ТЕК» у соціальних мережах є важливим для розуміння ефективності застосовуваних комунікаційних стратегій, оцінки їх впливу на аудиторію та розробки рекомендацій для подальшого вдосконалення.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalФОРМУВАННЯ МЕДІАІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ “ТЕНТЕНС ТЕК”)Bachelor Thesis