Коршак, Є.2025-04-022025-04-022023Коршак, Є. (2023). Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 94–99). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8391Зважаючи на те, що економіка України сьогодні проявляє стійкий ріст у сфері споживчих товарів, саме тут зустрічаються основні інтереси споживачів і виробників. Роздрібний бізнес об’єднує інтереси продавця, який прагне отримувати прибуток, та потреби покупця, який бажає придбати високоякісні товари та послуги для задоволення своїх потреб. У контексті конкуренції в роздрібній торгівлі особливу важливість набувають питання, пов’язані з підвищенням ефективності торговельної діяльності. Фактори, що визначають умови довгострокового виживання та розвитку підприємства на ринку, є основою сучасного маркетингу.ukекономікаспоживчі товарироздрібний бізнесефективністьмаркетингeconomyconsumer goodsretail businessefficiency of trademarketing.Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівліArticle