2025-06-252025-06-252025Бондаренко, О.С. (від. ред.). (2025). Бренд-менеджмент: маркетингові технології. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2025-03-12https://doi.org/10.31617/k.knute.2025-03-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/10263У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено стан та перспективи розвитку бренд-менеджменту в Україні та за її межами в умовах турбулентності, новітні технології та інструменти брендингу, цифрові маркетингові комунікації та етичність їх використання; відображено результати наукових досліджень науковців, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку маркетингових технологій. Представлені у матеріалах конференції тези учасників подані в авторській редакції та відображають власну наукову позицію авторів. Автори тез несуть повну відповідальність за зміст матеріалів та дотримання академічної доброчесності. Редакційна колегія може не поділяти думки авторів.ukAttribution 4.0 InternationalБренд-менеджмент: маркетингові технологіїThesis659.126:005]:339.1381-586