Орлова Дар'я2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/810ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСучасному етапу розвитку ресторанного бізнесу притаманні тенденції більш широкого використання інформаційних технологій та можливостей мережі Інтернет. З розвитком інформаційних технологій і поширенням Інтернету багато ресторанних закладів приділяють значну увагу інтернет-маркетингу. У ресторанів з'являються власні сайти, групи і сторінки в Facebook та Instagram. Ресторанні підприємства, які використовують можливості інтернет-маркетингу, виграють завдяки зниженню інформаційної невизначеності і збільшенню мо жливостей для розвитку. Більш того, застосування інтернет-маркетингу посилює здатність ресторанного підприємства генерувати інші внутрішні можливості всередині нього, що, в свою чергу, чинить позитивний вплив на зростання конкурентних переваг ресторану. В останні роки традиційний маркетинг перестає бути ефективним. Масова реклама викликає звикання, перестає сприйматися споживачем і не спрямована на специфічні потреби цільової групи. Тому підприємства різних сфер діяльності, зокрема, ресторанного господарства, шукають нові способи донесення інформації про свої продукти. З кожним роком Інтернет стає все більш затребуваним каналом, що дозволяє ефективніше взаємодіяти з цільовою аудиторією. На основі даних, отриманих в результаті реалізації інтернет-маркетингу, сучасні ресторанні підприємства приймають рішення щодо меню, цін, засобів просування тощо. У зв'язку з цим можна говорити про необхідність впровадження і розвитку інтернет-маркетингу в діяльності сучасного ресторанного підприємства, що й зумовлює значимість та актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є формування теоретичних, методичних засад і практичних рекомендацій щодо застосування Інтернет-маркетингу в діяльності підприємства ресторанного господарства. Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішені наступні завдання: − узагальнити теоретичні засади формування системи Інтернет-маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу; − дослідити методологічні засади і можливості розвитку Інтернет-маркетингу; − охарактеризувати методи та інструменти Інтернет-маркетингу підприємства; − провести оцінку результативності системи Інтернет-маркетингу підприємства; − обґрунтувати програму розвитку системи Інтернет-маркетингу підприємства; − здійснити економічне обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні інструменти формування Інтернет-маркетингу в діяльності кав'ярні «Karloff coffee», м. Київ.ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ КАВ'ЯРНІ "KARLOFF COFFEE", М. КИЇВOther