Шандурська Вікторія2024-11-062024-11-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1056ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААНОТАЦІЯ Шандурська В.В. Стратегічне управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті. – Рукопис. Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020 рік. Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ та обґрунтуванню практичних напрямів формування стратегічного управління асортиментною політикою на підприємстві. На підставі проведеного дослідження ТОВ «Люкском Україна» проаналізовано та розроблено напрями оптимізації асортиментної політики підприємства. Для якісного управління товарним асортиментом підприємств використання традиційних методів уже не є достатнім через їхню поверхневість, тому обрана тема є актуальною. У першому розділі проведено аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури з питань, що стосуються дослідження теоретичних основ формування стратегічного управління асортиментною політикою. У другому розділі проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища ТОВ «Люкском Україна» та аналіз і оцінка управління асортиментом. В третьому розділі розроблено заходи щодо вдосконалення товарної політики ТОВ «Люкском Україна». Основні наукові положення та висновки дослідження доведені до рівня конкретних методичних розробок і прикладних рекомендацій у сфері стратегічного управління та випробувані у діяльності ТОВ «Люкском Україна». Ключові слова: асортимент, управління, асортиментна політика, аналіз 3 ANNOTATION Shandurska V.V. Strategic management of assortment policy in brand management. - the manuscript Graduate Masters degree in specialty 075 - "Marketing". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The master's thesis is devoted to the study of theoretical foundations and substantiation of practical directions of formation of strategic management of assortment policy at the enterprise. On the basis of the conducted research of Luxkom Ukraine LLC the directions of optimization of assortment policy of the enterprise are analyzed and developed. For high-quality management of the product range of enterprises, the use of traditional methods is no longer enough because of their generality, so the chosen topic is relevant. The first section analyzes the domestic and foreign literature on issues related to the study of the theoretical bases of formation of strategic management of assortment policy is carried out. In the second section, was made an analysis the internal and external marketing environment of Luxkom Ukraine LLC and analyzes and evaluates the range management. In the third section, measures to improve the system the product policy of Luxkom Ukraine LLC . The main scientific provisions and conclusions of the research have been brought to the level of specific methodological developments and applied recommendations in the field of strategic management and tested in the activity of Luxkom Ukraine LLC. Keywords: assortment, management, assortment policy, analysis.СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ В БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТІ (за матеріалами ТОВ «ЛЮКСКОМ УКРАЇНА» , м. Київ)Other