Чепеленко Анжеліка МихайлівнаЧелленюк Антоніни Миколаївни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2190ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАЧелленюк А. М. Маркетингове управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства. — Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». — Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам маркетингового управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства. Визначено ефективні наукові підходи щодо маркетингового управління каналами збуту с сільськогосподарського підприємства та розкрито їх сутність. Проаналізовано маркетингове середовище та канали збуту СТОВ «ІСКРА» Розроблено рекомендації щодо управління каналами збуту СТОВ «ІСКРА» на основі проведеного аналізу. Ключові слова: сільськогосподарське підприємство, канал збуту, маркетингове управління, підхід до управління, маркетингове середовище. Chelleniuk A. M. Marketing management of sales channels of an agricultural enterprise. — Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". — State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical principles of marketing management of sales channels of an agricultural enterprise. Effective scientific approaches to marketing management of sales channels of an agricultural enterprise are identified and their essence is revealed. The marketing environment and sales channels of the joint-stock company "ISKRA" are analyzed. Recommendations for managing sales channels of the joint-stock company "ISKRA" are developed based on the analysis. Keywords: agricultural enterprise, sales channel, marketing management, approach to management, marketing environment.ukМаркетингове управління каналами збуту сільськогосподарського підприємстваBook