Мельник, О.2025-04-012025-04-012023Мельник, О. (2023). Формування іміджу підприємства засобами реклами. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 56–63). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8287У статті розглянуто особливості формування іміджу підприємства засобами реклами; наведено сутність іміджевої реклами; виявлено особливості процесу створення іміджевої рекламної кампанії; проаналізовано особливості використання рекламних заходів в компанії ««Skobiz»« при формуванні позитивного іміджу.ukAttribution 4.0 Internationalіміджрекламаіміджева рекламарекламна кампаніялоготипфірмовий стилькорпоративний інтернет-сайткаталогопитуванняспоживачimаgeаdvertisingimаge аdvertisingаdvertising cаmpаignlogocorporаte stylecorporаte websitecаtаlogsurveyconsumer.Формування іміджу підприємства засобами рекламиArticle