Варцаба, Т.2025-03-172025-03-172024Варцаба, Т. (2024). Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 64–70). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7613Стаття розглядає сучасні підходи та стратегії, які використовуються готельними мережами для залучення та задоволення споживачів. Автор проаналізував різноманітні програми споживчоорієнтованого розвитку, такі як інтеграція в соціальні мережі, розвиток мобільних додатків, впровадження програм лояльності тощо. Стаття також висвітлює переваги та недоліки використання таких програм у готельній індустрії та надає рекомендації щодо оптимального використання цих стратегій для підвищення конкурен-тоспроможності та забезпечення високого рівня задоволення споживачів. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту готельних мереж, маркетингових фахівців та дослідників у галузі готельного бізнесу.ukAttribution 4.0 Internationalспоживчоорієнтований розвитокміжнародна готельна мережаклієнтоорієнтованістьконкурентоспроможністьперсоналізація послугготельний бізнесспоживчі уподобаннятехнологічні інноваціїглобалізаціяпрограми лояльностіconsumer-oriented developmentinternational hotel chaincustomer orientationcompetitivenesspersonalization of serviceshotel businessconsumer preferencestechnological innovationsglobalizationloyalty programs.Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережіArticle