Бесолов, А.2025-03-132025-03-132024Бесолов, А. (2024). Міжнародний досвід стандартизації обслуговування споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 6–10). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7577У статті розглядається питання впровадження міжнародних стандартів обслуговування споживачів у готелях та ресторанах, а також їх вплив на підвищення якості наданих послуг. Аналізується, як стандартизація процесів обслуговування сприяє створенню позитивного досвіду для гостей, і як це пов’язано з рівнем підготовки персоналу. Також надаються рекомендації щодо підвищення ефективності системи управління обслуговуванням та підготовки кадрів у готельно-ресторанній індустрії.ukAttribution 4.0 Internationalстандарти обслуговуванняякість послуггостьовий досвідпідготовка персоналууправління клієнтамисервісна культурастандартизація процесівготельно-ресторанний бізнеснавчання персоналузадоволеність споживачівпідвищення кваліфікаціїISO 9001управління якістюгостьовий сервісклієнтоорієнтованістьservice standardsservice qualityguest experiencestaff trainingcustomer managementservice cultureprocess standardizationhospitality industrystaff educationcustomer satisfactionprofessional developmentquality managementguest servicecustomer orientationМіжнародний досвід стандартизації обслуговування споживачівArticle