Добродум, Ольга ВікторівнаФайвішенко, Діана Сергіївна2025-02-192025-02-192024-10-24Добродум, О. В., Файвішенко Д. С. (від. ред.). (2024). Образи сучасності в гуманітарному знанні. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2024-10-24ISBN 978-966-918-162-6https://doi.org/10.31617/k.knute.2024-10-24https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6202У матеріалах ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та здобувачів вищої освіти щодо новітніх напрямів розвитку журналістики, рекламних комунікацій та соціогуманітарного знання. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів та дотримання академічної доброчесності несуть автори. Редакційна колегія може не поділяти думки авторів.ukAttribution 4.0 InternationalОбрази сучасності в гуманітарному знанніThesis