Павлюк, В.2025-03-182025-03-182024Павлюк, В. (2024). Теоретичні основи диверсифікації готельних послуг для сегмента Vip-споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.45–49). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7732У сучасному світі готельного бізнесу диверсифікація послуг стала ключовим фактором успіху, особливо для сегменту VIP-споживачів. Ці клієнти мають високі вимоги до якості обслуговування та шукають унікальні, індивідуальні пропозиції. Тому, щоб задовольнити їхні потреби та виділитися серед конкурентів, готельні заклади повинні постійно розвиватися та пропонувати нові, ексклюзивні послуги.ukAttribution 4.0 Internationalдиверсифікація послугVIP-клієнтиготельний бізнесперсоналізаціяексклюзивні послугиінноваційні технологіїконкурентоспроможністьлояльність клієнтівперсоналізовані послугивисокі очікуванняконкуренція в готельному бізнесіпартнерські програмитехнології у готеляхсистеми «розумний будинок»мобільні додаткиservice diversificationVIP clientshotel businesspersonalizationexclusive servicesinnovative technologiescompetitivenesscustomer loyaltypersonalized serviceshigh expectationscompetition in the hotel industrypartnership programshotel technologiessmart home systemsmobile applicationsТеоретичні основи диверсифікації готельних послуг для сегмента Vip-споживачівArticle