Суслова Тетяна ОлегівнаДанильченко Юлії Костянтинівни2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2609ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАДанильченко Ю.К. Розробка та реалізація комунікаційної кампанії аптеки. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробці та реалізації маркетингових комунікацій в аптеці. Освітлено процес розробки, вибору, факторів та впливу маркетингових комунікацій. Проаналізовано маркетингову комунікацію ТОВ «ФАРМАСТОР». Розроблено маркетингову комунікацію розвитку бренду ТОВ «ФАРМАСТОР» на основі впровадження та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетингова комунікація, комунікаційна кампанія, аптека. Danylchenko Y.K. Development and implementation of the pharmacy's communication campaign. - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Advertising business". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the development and implementation of marketing communications in the pharmacy. The process of development, selection, factors and influence of marketing communications is highlighted. The marketing communication of LLC “PHARMASTER” is analyzed. Marketing communication for the development of the brand of LLC “PHARMASTER” is developed based on the implementation and improvement of the enterprise’s marketing tools. Keywords: marketing, marketing communication, communication campaign, pharmacy.ukРозробка та реалізація комунікаційної кампанії аптекиBook