Вовченко Дмитро2024-11-062024-11-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1066ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. Одвічне з питань успішності будь-якого виду і умови бізнесу традиційно зв'яз увався з процесом випуску такої продукції, реалізація якої приносить прибуток при мінімальних витратах звернення. Результативність сучасного, в першу чергу, лідируючого бізнесу, залежить від політики і впливу таких базових драйверів, як: зміна ринку, технологічна гонка і зростання конкуренції. У сукупності вони впливають на практику фірм і, в першу чергу, – на брендування. Аналіз та дослідження прогнозування ефективності бренд-менеджменту є актуальним науково-практичним завданням, вирішення якого пов’язано з багатьма проблемами. Саме бренд та його оцінка, представляють найцінніший нематеріальний актив, що володіє певним набором цінностей для компанії, споживачів, інвесторів, суспільства в цілому. Брендинг має на увазі повернення вкладень, тому прогнозування його ефективності є одним з важливих завдань, що стоять перед компанією, і водночас являється актуальним питанням сучасності.ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНОСТЬ ЗАХОДІВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «РІДО ГРУП» , м. Київ)Other