Хаустович, Ю.2025-03-052025-03-052024Хаустович, Ю. (2024). Роль лояльності працівників як ключового елемента успіху організації та методи її підвищення. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с.304 –309). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7124У даній статті розглянуто ключові аспекти поняття «лояльність працівників». Визначено основні стратегії та сучасні тенденції, спрямовані на підвищення рівня лояльності працівників.ukAttribution 4.0 InternationalРоль лояльності працівників як ключового елемента успіху організації та методи її підвищенняArticle304 –309