Максименко, Є.2025-10-072025-10-072025Максименко, Є. (2025). Соціальні мережі у просуванні підприємств бʼюті-індустрії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (87–92). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11509У статті розглядається застосування digital-інструментів у рекламних кампаніях підприємства ТОВ «Глас-Інокс Технолоджи», що спеціалізується на виробництві та монтажі скляних конструкцій. Описано теоретичні засади використання digital-реклами, зокрема, таргетованої реклами в соціальних мережах, контекстної реклами (PPC), email-маркетингу, відеореклами та інтерактивних інструментів. Увага приділяється персо-налізації рекламних кампаній та вимірюванню їх ефективності за допомогою цифрових інструментів. Застосування таких технологій дозволяє підвищити ефективність комунікації з клієнтами, оптимізувати витрати на рекламу та забезпечити швидку адаптацію до змін на ринку. В статті також наводяться приклади застосування цих інструментів у практиці компанії.ukAttribution 4.0 Internationaldigital-рекламатаргетована рекламасоціальні мережіPPC-рекламаemail-маркетингвідеорекламаінтерактивні інструментиперсоналізація рекламиефективність рекламних кампанійdigital-інструментиdigital advertisingtargeted advertisingsocial mediaPPC advertisingemail marketingvideo advertisinginteractive toolsadvertising personalizationadvertising campaign effectivenessdigital tools.Соціальні мережі у просуванні підприємств бʼюті-індустріїArticle87-92