Буглак, Я.2025-04-032025-04-032023Буглак, Я. (2023). Oрганізація маркетингoвoї діяльності. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 267–273). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8458Розкрито підходи організації маркетингової діяльності, яка є важливим компонентом успішної бізнес-стратегії. Вона займається розробкою та впровадженням стратегій маркетингу, а також координує комунікації між різними підрозділами компанії. Організація маркетингової діяльності допомагає компаніям визначити свої цілі та плани, а також ефективно використовувати свої ресурси для досягнення успіху на ринкуukAttribution 4.0 Internationalвідділ маркетингутипи маркетингових структурзавданнянапрями і принципи організації служби маркетингу marketing departmenttypes of marketing structurestasksdirections and principles of the organization of a marketing divisionOрганізація маркетингoвoї діяльностіArticle267–273