Шеремет, Н.2025-10-072025-10-072025Шеремет, Н. (2025). Цифровий брендинг для зміцнення конкурентних позицій підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (267–274). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11577Стаття присвячена дослідженню ролі цифрового брендингу в посиленні конкурентних позицій сучасного підприємства. Проаналізовано теоретичні основи цифрового брендингу, його відмінності від традиційного брендингу, та основні інструменти реалізації цифрової брендингової стратегії. Досліджено вплив цифрових брендингових технологій на конкурентоспроможність підприємства та визначено методи оцінки ефективності цифрового брендингу. На основі аналізу світових практик та наукових досліджень розроблено рекомендації щодо впровадження цифрових брендингових стратегій на підприємствах з метою посилення їхніх конкурентних позицій на ринку.ukAttribution 4.0 Internationalцифровий брендингконкурентоспроможність підприємствацифрові технологіїцифровий маркетингбренд-стратегіяомніканальністьцифрова трансформаціяdigital brandingenterprise competitivenessdigital technologiesdigital marketingbrand strategyomnichanneldigital transformation.Цифровий брендинг для зміцнення конкурентних позицій підприємстваArticle267-274