Чудік Михайло2024-09-042024-09-042020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/372ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАДана випускна кваліфікаційна робота присвячена розробці програми з візуалізації фракталів для сфери GameDev. Метою роботи є застосування фракталів та їх вплив на сферу GameDev. У роботі було досліджено основні теоретичні відомості про фрактали. Проведено аналіз та дослідження використання фракталів у сфері GameDev, а також проаналізовано її загальні характеристики та стан в Україні. Створено – технічне завдання та постановку задачі. Також, було наведено доцільність використання для даної роботи таких компонентів, як: мова С, графічна бібліотека SDL та середовища розробки Visual Studio 2019. Детально описано процес створення програми, та її головних функціональних моментів. Загальний обсяг роботи: 50 сторінок, 3 розділи, 39 рисунків, 38 джерел. Ключові слова: фрактал, GameDev, самоподібність, SDL, Мандельброт, рекурсія, комплексні числа.Розробка програми візуалізації фракталів для GameDevOther