ФАЙВІШЕНКО Діана, FAYVISHENKO DianaКИЯНИЦЯ Євгенія, Kyianytsia IevgeniiaАЛДАНЬКОВА Галина, ALDANKOVA HalynaБРЮХАНОВА Галина, BRYUKHANOVA HalynaГАМОВА Ірина, GAMOVA IrynaГОЛІК Оксана, HOLIK OksanaЛІСНЕВСЬКА, Аліна, LISNEVSKA AlinaЛІСУН Яніна, LISUN YaninaЮСУПОВА Ольга, YUSUPOVA OlgaЯЦЮК Дмитро, YATSIUK Dmytro2024-12-172024-12-172023Файвішенко, Д. С., Кияниця, Є. О., Алданькова, Г. В. та ін. (2023). Медіаландшафт (А. А. Мазаракі, Ред.). Т. 1. Серія «Медіалогія». Державний торговельно-економічний університет. Faivishenko, D. S., Kyianytsia, Ye. O., Aldankova, H. V. et al. (2023). Media Landscape (A. A. Mazaraki, Ed.). Vol. 1. Series "Medialogy". State University of Trade and Economics.978-966-918-080-3978-966-918-087-2https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1269Науково-практичне видання присвячено розгляду медійного середовища, структурним підрозділам, напрямам, які складають медійний ландшафт сьогодення, а також тим засадам, які спрямовані на підвищення медіаграмотності суспільства. Представлено теоретичні основи медіалогії, практичні тенденції формування різних форм контенту, трансльованого як через традиційні, так і через інтерактивні масмедіа. Запропоновано найбільш актуальні напрями візуалізації тих інформаційних, рекламних та інших звернень, які сприятимуть формуванню високого рівня громадської свідомості всіх членів медіапростору, мистецької та культурологічної компетентності здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Журналістика». Видання призначене для опанування медіазасад майбутніми фахівцями у сфері медіа та практиками суміжних професій. The scientific and practical publication is devoted to the consideration of the media environment, structural divisions, directions that make up the media landscape of today, as well as the principles that are aimed at increasing the media literacy of society. The theoretical foundations of medialogy are presented, practical trends in the formation of various forms of content broadcast through both traditional and interactive mass media. The most relevant directions for the visualization of those information, advertising and other appeals that will contribute to the formation of a high level of public consciousness of all members of the media space, artistic and cultural competence of higher education applicants in the specialty "Journalism" are proposed. The publication is intended for mastering media fundamentals by future media professionals and practitioners of related professions.otherмедіалогіямедіакластерізаціямедіапростіржурналістські жанриконтенттаргетингмаркетингові комунікаціїдизайнрекламазв’язки з громадськістюменеджмент новинспіндокторінгетика медіадіяльностіmediaologymedia clusteringmedia spacejournalistic genrescontenttargetingmarketing communicationsdesignadvertisingpublic relationsnews managementspin doctoringmedia ethicsМЕДІАЛАНДШАФТ Том 1. MEDIA LANDSCAPE Volume 1Book