Кондратюк, Ю.2025-04-022025-04-022023Кондратюк, Ю. (2023). Маркетинг в соціальних мережах торговельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 86–94). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8390В статті проаналізовано особливості формування та використання маркетингу в соціальних мережах торговельного підприємства пов’язаного зі сферою розваг, а саме продаж настільних ігор. Тут присутнє обґрунтування використання соціальних мереж у сфері продажу задля просування бренду, формування його іміджу та збільшення обсягів продажу товарів.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинг в соціальних мережахзбільшення охопленняелектронна торгівляпросуванняінтернет-простірконтентsocial media marketingoutreache-commercepromotioninternet spacecontent.Маркетинг в соціальних мережах торговельного підприємстваArticle