Ворошило, М.2025-01-162025-01-162024Ворошило, М. (2024). Цифрові технології: від штучного інтелекту до персоналізації послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 115–118). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4083This article will examine the impact of digital technologies on the expansion of consumer support services. Key topics to be covered include the adoption of artificial intelligence and chatbots, customer relationship management (CRM) systems, omnichannel platforms, the benefits of using digital technologies to support consumers, including increased service speed, improved service quality and service personalization, implementation challenges such technologies, as well as future trends such as the development of artificial intelligence, the use of blockchain for data security, and virtual and augmented reality.У статті розглянуто вплив цифрових технологій на розширення сервісів підтримки споживачів. Основні цифрові технології включають впровадження штучного інтелекту та чат-ботів, систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), омніканальні платформи, переваги використання цифрових технологій для підтримки споживачів, включаючи підвищення швидкості обслуговування, підвищення якості обслуговування та персоналізацію послуг, виклики впровадження таких технологій, а також майбутні тренди, такі як розвиток штучного інтелекту, використання блокчейну для безпеки даних та віртуальна і доповнена реальність.ukцифрові технологіїпідтримка споживачівштучний інтелектчат-ботиCRMомніканальністьперсоналізаціявикликимайбутні трендиdigital technologiescustomer supportartificial intelligencechatbotsomnichannelpersonalizationchallengesfuture trendsЦифрові технології: від штучного інтелекту до персоналізації послугArticle