Халіна, Д.2025-04-012025-04-012023Халіна, Д. (2023). Формування стратегії позиціонування бренду на ринку косметичних засобів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 253–261). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8332У статті розглянуто теоретичні засади формування стратегії позиціонування бренду, проаналізовано основні етапи даного процесу та вибір відповідної стратегії. Визначені особливості застосування трикутника позиціонування та розглянуто рівні позиціонування. В ході дослідження була запропонована схема, що характеризує типовий процес позиціонування.ukAttribution 4.0 Internationalпозиціонуваннястратегія позиціонуваннярівні позиціонуванняторговельна маркаінструменти позиціонуванняpositioningpositioning strаtegypositioning levelstrаdemаrkpositioning tools.Формування стратегії позиціонування бренду на ринку косметичних засобівArticle