Сухоручко, Д.2025-03-172025-03-172024Сухоручко, Д. (2024). Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.36–42). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7608У статті розглядається сутність та необхідність використання брендингу суб’єктом ресторанного бізнесу. Сформовано компоненти брендингу для ресторану. Обґрунтовано, що брендинг є ключовим елементом успіху в сфері гостинності, сприяючи зростанню лояльності споживачів, підвищенню доходів і забезпеченню стійкої конкурентної переваги. Розкрито основні етапи реалізації ефективного брендингу при виході ресторанній мережі на міжнародний ринок. Обґрунтовано основні KPI ефективності брендингу.ukAttribution 4.0 Internationalсфера гостинностіресторанбрендингклієнтоорієнтованістьінноваціїhospitality industryrestaurantbrandingcustomer orientationinnovation.Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послугArticle