Приймак, С.2025-10-072025-10-072025Приймак, С. (2025). Брендинг виробників курятини на міжнародних ринках. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (245–250). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11565В статті досліджено сутність особливості брендингу на міжнародних ринках, розглянуто фактори зростання популярності глобальної бренд-стратегії та брендингу, досліджено передумови ефективного просування бренду на міжнародних ринках, охарактеризовано особливості трансформацій інструментів цифрового маркетингу та його використання для сприяння впізнаності бренду на світового ринку курятини.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбрендингбренд-менеджментміжнародний бізнесглобальна компаніяbrandbrandingbrand managementinternational businessglobal company.Брендинг виробників курятини на міжнародних ринкахArticle245-250